Indoorski Assen

Aanvullende garanties

Seizoen 21/22 en Corona Covid-19

Corona garantie

Naast een grote impact op ons dagelijks leven, heeft het coronavirus ook een grote invloed op jouw vakantieplannen, en daardoor wellicht ook voor je geboekte skilessen. Teveel reizen, lessen en trainingen zijn al geannuleerd of omgezet in een voucher. Indoorski Assen garandeert dat we er alles aan doen om jouw Indoorski Assen avontuur door te laten gaan. Maar we garanderen ook dat jij je geld terug krijgt als dat niet lukt.

Wij willen net zo graag als jij je skilessen en -trainingen door laten gaan en zijn specialist in het aanpassen aan veranderende situaties. Hieronder lees je alle details over de voorwaarden die op dit moment gelden (vanaf 01-07-2021, laatste update 01-07-2021).

Als het gaat om jouw Indoorski Assen lessen en corona zijn er twee mogelijk situaties. De eerste, door opgelegde beperkingen moeten we jouw lessen verplaatsen of annuleren. De tweede, jij wilt (of moet) jouw lessen annuleren.


De details en onze oplossingen:

Er zijn een aantal redenen waarom Indoorski Assen jouw reis niet uit kan voeren:
  • De Nederlandse overheid legt beperkingen op waardoor we onze activiteit niet langer mogen uitvoeren.
  • Als gevolg van een corona-uitbraak bij Indoorski Assen moeten we tijdelijk onze deuren sluiten.

Dan bieden we jou deze opties:

  • Optie 1: Verplaatsen van de les(sen). Je lessen gaan op een ander, in overleg in te plannen, moment gewoon door. Dit gebeurt in de seizoen periode September t/m April.
  • Optie 2: Voucher. We zetten jouw volledige lesgelden om in een coronavoucher. Deze voucher is 1 jaar geldig en te besteden aan alle producten en diensten van Indoorski Assen.
  • Optie 3: Geld terug. We betalen de reeds betaalde lesgelden binnen 8 dagen terug.
Zelf je lessen annuleren

Houd zelf de controle over je skilessen. We bieden je de mogelijkheid om deze te annuleren, zonder opgave van reden. Indien je zelf annuleert krijg je:

  • 65% van je resterende lesgeld terug als je minimaal 28 dagen voor aanvang van je lessen annuleert.
  • 50% van je resterende lesgeld terug als je minimaal 14 dagen voor aanvang van je lessen annuleert.
  • geen geld terug als je binnen 7 dagen voor aanvang van je lessen annuleert.

Geld terug garantie

We realiseren ons dat het lastig te voorspellen is wat voor winterseizoen we tegemoet gaan. Omwille van onze bedrijfsvoering en systemen blijft het nodig dat er bij het reserveren van skilessen en -trainingen vooraf betaald wordt. Tegelijkertijd begrijpen we dat dit nu veelal niet de voorkeur heeft van onze klandizie. Niemand zit te wachten op nog meer vouchers, uitstel en onduidelijkheid. Daarom bieden we de mogelijkheid een Geld Terug Garantie (GTG) af te sluiten.

  • Premie geldt per Lespakket per persoon.
  • Afsluiten tot 5 dagen nadat je de boeking voor je lespakket hebt gemaakt.
  • Kosten voor de GTG worden als volgt berekend: 5% van de lesgelden + €4,50 administratiekosten + 21% BTW.
  • Je ontvangt van ons een factuur voor het voldoen van de premie. Deze factuur is tevens je garantiebewijs.
Zelf je lessen annuleren met de Geld Terug Garantie

Houd zelf controle over de door jou betaalde lesgelden. Met de GTG bieden we je de mogelijkheid om lessen te annuleren, zonder opgave van reden. Indien je zelf annuleert krijg je:

  • 100% van je resterende lesgeld terug als je minimaal 7 dagen voor aanvang je lessen annuleert en een GTG bij ons hebt afgesloten.
  • 100% van je resterende lesgeld minus 1 les terug als je binnen 7 dagen voor aanvang je lessen annuleert en een GTG bij ons hebt afgesloten.

Geld terug Garantie aanvragen

Vul hieronder het factuurnummer (deze vind je in je SkiPlanner account onder "Mijn producten") van je lespakket in:

Seizoen 20/21 en Corona Covid-19

Ook wij hebben onze deuren als gevolg van de maatregelen moeten sluiten. We starten we de skilessen weer per sep 2021, de opening van het nieuwe winteerseizoen 21/22.

Er is nog veel onduidelijk. Ook jij hebt vast vragen. Hebben deze vragen betrekking op de coronamaatregelen en de gevolgen daarvan voor jouw skilessen of -trainingen uit seizoen 20/21? Kijk dan hieronder bij de veel gestelde vragen. Wil je naar aanleiding daarvan contact met ons opnemen doe dit dan middels het formulier op deze pagina. We werken er hard aan om iedereen een passende oplossing te bieden. Dankjewel voor je begrip.

Voor alle andere vragen maak je gebruik van ons reguliere contact formulier.

Pas op elkaar, blijf gezond, groetjes Martin en Roos.

(laatste update 1 juli 2021)

Veel gestelde vragen

Alle ingeplande lessen / cursussen vanaf 15 dec 2020 zijn geannuleerd. Iedereen die het betreft heeft hierover mail vanuit skiplanner@indoorskiassen.nl gehad. Heb jij die niet gehad, kijk dan ook even in de ongewenste mail.
De geannuleerde lessen zijn afhankelijk van je situatie:

  • of teruggeplaatst op je lestegoed, en hebben een verlengde geldigheidsduur tot 1 maart 2022
  • of omgezet in een “coronavoucher”. De waarde van deze voucher is te gebruiken voor alle producten en diensten van Indoorski Assen tot 1 maart 2022

Conform onze voorwaarden restitueren we geen lesgelden. Omwille van het voortbestaan van Indoorski Assen is er gekozen voor een verlengde geldigheid van lestegoeden en/of een voucher regeling.
Zowel lestegoeden, of de waarde daarvan omgezet in een voucher blijven geldig tot 1 maart 2022.

Is jouw persoonlijke situatie dringend, en wil je toch je geld terug, neem dan contact met ons op. Doe dit uitsluitend middels het formulier op deze pagina. Binnen de mogelijkheden gaan we in overleg om tot een werkbare oplossing te komen.

In de online reserveringsmogelijkheden in SkiPlanner is het niet mogelijk je vouchertegoeden te gebruiken. Neem even contact met ons op, dan plannen wij je lessen achter de schermen in en verrekenen de lesgelden met je tegoed.

Heeft je vraag betrekking op corona, gebruik dan het formulier op deze pagina. Voor alle andere vragen maak je gebruik van het formulier op onze contactpagina.

SARS-CoV-2
Mijn vraag heeft betrekking op: *
error: Deze content is beveiligd !!