Ook wij hebben onze deuren als gevolg van de maatregelen moeten sluiten. We zullen derhalve ook (telefonisch) beperkt bereikbaar zijn. E-mail werkt gelukkig nog als vanouds.

Er is nog veel onduidelijk. Ook jij hebt vast vragen. Hebben deze vragen betrekking op de huidige coronamaatregelen en de gevolgen daarvan voor jouw skilessen of -trainingen? Kijk dan hieronder bij de veel gestelde vragen. Wil je naar aanleiding daarvan contact met ons opnemen doe dit dan middels het formulier op deze pagina. We werken er hard aan om iedereen een passende oplossing te bieden. Dankjewel voor je begrip.


Voor alle andere vragen maak je gebruik van ons reguliere contact formulier.


Pas op elkaar, blijf gezond, groetjes Martin en Roos.

(laatste update 8 maart 2021)


Veelgestelde vragen

Alle ingeplande lessen / cursussen vanaf 15 dec 2020 zijn geannuleerd. Iedereen die het betreft heeft hierover mail vanuit skiplanner@indoorskiassen.nl gehad. Heb jij die niet gehad, kijk dan ook even in de ongewenste mail.
De geannuleerde lessen zijn afhankelijk van je situatie:

  • of teruggeplaatst op je lestegoed, en hebben een verlengde geldigheidsduur tot 1 maart 2022
  • of omgezet in een "coronavoucher". De waarde van deze voucher is te gebruiken voor alle producten en diensten van Indoorski Assen tot 1 maart 2022

Door alle maatregelen en de onzekere vooruitzichten voor een sneeuwvakantie wil je van je aangekochte lessen af. Wij betreuren je keuze, maar respecteren deze wel.

Conform onze voorwaarden restitueren we geen lesgelden. In deze uitzonderlijke situatie willen we wel meewerken aan een oplossing.
We bieden de mogelijkheid 50% van de lesgelden te restitueren, daarmee wordt ook de helft van je lestegoed (afronden naar boven) weggestreept. Het restant aan lestegoed krijgt een geldigheid tot 1 maart 2022.

Neem in dit geval contact met ons op. Doe dit uitsluitend middels het formulier op deze pagina.

Neem contact met ons op. Doe dit uitsluitend middels het formulier op deze pagina.

Formulier lockdown en annuleringen